* ierīcēm, kurās tiek izmantots Teams Rooms risinājums
Sniedzam regulāru atbalstu, nodrošinot:
- Automātiskos atjauninājumus operētājsistēmām un lietotnei Teams.
- Manuālos atjauninājumus papildu ierīcēm reizi mēnesī/ceturksnī (web kamerām, skaļruņiem, mikrofoniem):
Jabra Direct
Logitech Sync
un citām ierīcēm
- Personalizētu fona attēlu, atbilstoši uzņēmuma prasībām.
- Apmācību vienam no uzņēmuma pārstāvjiem, lai savlaicīgi tiktu identificētas un novērstas problēmsituācijas.
- Automātisko konfigurāciju ierīces restartēšanai.
Operatīvi risinām aktuālās problēmas:
- Sniedzot vienkāršu un viegli saprotamu instrukciju telefoniski par to, kā atjaunot ierīces darbību.
- Konstatējot radušās problēmas un sniedzot efektīvākos risinājums attālināti (izmantojot programmu TeamViewer).
- Identificējot un novēršot sistēmas kļūdas, izmantojot Microsoft Teams administrēšanas centru.
- Nodrošinot nepieciešamo tehnisko atbalstu birojā uz vietas.
Priekšnosacījumi pakalpojuma saņemšanai:
- Nepieciešamas administratora piekļuves tiesības Microsoft 365 vai Teams.
- Ierīcē ir uzinstalēts TeamViewer (parole tiek saglabāta mākoņrisinājumā IT Glue).