Atbalsts darbam ar MS Teams virtuālajām sapulču telpām

* ierīcēm, kurās tiek izmantots Teams Rooms risinājums

Sniedzam regulāru atbalstu, nodrošinot:

  • Automātiskos atjauninājumus operētājsistēmām un lietotnei Teams.
  • Manuālos atjauninājumus papildu ierīcēm reizi mēnesī/ceturksnī (web kamerām, skaļruņiem, mikrofoniem):
                      Jabra Direct
                      Logitech Sync
                      un citām ierīcēm
     
  • Personalizētu fona attēlu, atbilstoši uzņēmuma prasībām.
  • Apmācību vienam no uzņēmuma pārstāvjiem, lai savlaicīgi tiktu identificētas un novērstas problēmsituācijas.
  • Automātisko konfigurāciju ierīces restartēšanai.

Operatīvi risinām aktuālās problēmas:

  • Sniedzot vienkāršu un viegli saprotamu instrukciju telefoniski par to, kā atjaunot ierīces darbību.
  • Konstatējot radušās problēmas un sniedzot efektīvākos risinājums attālināti (izmantojot programmu TeamViewer).
  • Identificējot un novēršot sistēmas kļūdas, izmantojot Microsoft Teams administrēšanas centru.
  • Nodrošinot nepieciešamo tehnisko atbalstu birojā uz vietas.

Priekšnosacījumi pakalpojuma saņemšanai:

  • Nepieciešamas administratora piekļuves tiesības Microsoft 365 vai Teams.
  • Ierīcē ir uzinstalēts TeamViewer (parole tiek saglabāta mākoņrisinājumā IT Glue).

Cena: €17.00 + PVN / mēnesī

Saņemt piedāvājumu

Lejuplādēt produkta aprakstu