Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Vilgerts

Ingrīda Burgmeistare | Uzņēmējdarbības atbalsta vadītāja

Primend klientu vidū ir visdažādāko jomu pārstāvji, un katrs no šiem uzņēmumiem tiek apkalpots, sniedzot personalizētu pieeju. Lai veicinātu kvalitatīvu ikdienas biznesa procesu norisi un tālāko izaugsmi, mēs rūpīgi iedziļināmies katra uzņēmuma specifikā un vajadzībās, lai spētu nodrošināt tieši to IT pakalpojumu komplektu, kas sniedz vislielāko vērtību.

Zvērinātu advokātu birojam Vilgerts viena no vissvarīgākajām prioritātēm ir datu aizsardzība. Tādēļ, uzsākot sadarbību, viens no mūsu pirmajiem uzdevumiem bija sakārtot tīklu drošību, nomainīt ugunsmūri, ieviest centralizēti pārvaldītas antivīrusu programmas un parūpēties, lai tīklam var pieslēgties tikai autentificētas personas. Tika ieviesta arī daudzpakāpju autentifikācija, lai novērstu paroļu uzbrukumus un būtiski samazinātu citus kiberdraudu riskus. Pašlaik norit darbs arī pie datu kriptēšanas, lai aizsargātu datoru cietos diskus.

Abu uzņēmumu sadarbība aizsākās 2021. gada decembrī – brīdī, kad advokātu birojs Vilgerts plānoja pārcelšanos uz jaunām telpām. Tika uzsākts apjomīgs darbs pie IT infrastruktūras sakārtošanas un optimizēšanas. Iepriekš IT infrastruktūra bija sadrumstalota, ievērojami apgrūtinot ikdienas procesus IT jautājumos. Licences tika iegādātas no viena piegādātāja, mākoņpakalpojumi no otra, IT atbalsta saņemšanai izmantojot vēl citu partneri. Rezultātā darbiniekiem nebija skaidrības, pie kā vērsties katrā konkrētajā problēmsituācijā, lai saņemtu nepieciešamo palīdzību. Mēs pārņēmām pilnīgi visus procesus savā pārziņā, kļūstot par vienīgo IT pakalpojumu sniedzēju, tādejādi nodrošinot vienotu, visaptverošu un sistemātisku IT infrastruktūras pārvaldību.

Jaunajā Vilgerts birojā ieviesām jaunu tīkla infrastruktūru un wifi pieslēgumu. Veicām detalizētu infrastruktūras novērtējumu un inventarizāciju, ieviešot skaidrību tehnikas un iekārtu uzskaitē. 

Sakārtojām licenču abonēšanu, optimizējot izmaksas. Kā finansiāli visizdevīgāko risinājumu mūsu eksperti izvēlējās Microsoft Business Premium licences, kas ietver visus vajadzīgos produktus, izvairoties no liekas pārmaksāšanas.

Mēs izveidojām arī rezerves kopiju sistēmu, lai parūpētos par svarīgo datu un dokumentu drošību. Līdz tam advokātu birojs tika nodrošināts ar 90 dienu back-up pakalpojumu. Pašlaik uzņēmuma dokumentiem, e-pastiem un citiem datiem rezerves kopijas tiek uzglabātas nepārtraukti. 

Iepriekš problēmsituāciju pieteikšana tika organizēta caur vienu Vilgerts kontaktpersonu, kas bija apgrūtinoši un neefektīvi visām iesaistītajām pusēm. Šobrīd darbinieki vēršas pa tiešo pie mūsu klientu atbalsta centra, saņemot nepieciešamo palīdzību daudz ātrāk. Turklāt ar specializētu programmu datoru pārvaldībai tiek savlaicīgi novērtēts datortehnikas nolietojums un nepieciešamība pēc atjauninājumiem, kā arī monitorēti citi būtiski procesi. Darbiniekiem vairs nav nepieciešams uzminēt radušos problēmu statusu un cēloni, šobrīd to visu operatīvi un centralizēti atrisina mūsu komandas profesionāļi.

Tuvākajā nākotnē paredzēts izstrādāt Vilgerts prasībām pielāgotu intranetu, modernizēt izdevumu atskaišu iesniegšanu un ieviest elektronisko dokumentu parakstīšanu, veicot darbu attālināti. Tā kā advokātu biroja dokumentu apjoms arvien pieaug, šobrīd pārsniedzot jau 250 000 failu slieksni, plānots sakārtot arī dokumentu bibliotēkas struktūru, nodrošinot ērtu un operatīvu atlasi.

Zvērinātu advokātu birojs Vilgerts sniedz juridiskos pakalpojumus kopš 2008. gada, vislielāko uzmanību pievēršot individuālai pieejai, kvalitātei un ātrumam. Lai spētu nodrošināt klientu apkalpošanu augstā līmenī, uzņēmumam Vilgerts ir vērtīgi sadarboties ar Primend kā uzticamu un profesionālu partneri IT jautājumos.