Tagad pieejamas Teams virtuālās Breakout rooms!

Esam priecīgi paziņot, ka Microsoft Teams tagad pieejamas Breakout rooms.

Lielāku grupu sapulcēs mēdz būt sarežģīti izveidot jēgpilnas sarunas. Breakout rooms, ko Microsoft latviski dēvē par “Izlaušanās telpām”, sniedz iespēju sapulces organizatoriem sadalīt sanāksmi apakšgrupās, lai veicinātu diskusijas un ideju sesijas.

Sapulces vadītājs var izveidot līdz pat 50 breakout telpām un automātiski vai manuāli sadalīt dalībniekus telpās.

Izveidojiet savu breakout rooms soli pa solim

Lai izveidotu savas telpas, jums jāizmanto Teams darbvirsmas lietotne (desktop app), nevis mobilā vai web lietotne, un jums jābūt sapulces organizatoram. Būtiski ievērot, kas breakout telpas var izveidot tikai sapulces organizators. Tas nozīmē, ka tikai viens sapulces dalībnieks tās var izveidot un viņam jābūt klāt visu laika periodu, kad vēlaties izmantot breakout telpas.
Sapulces rīkjoslā noklikšķiniet uz pogas “Breakout rooms”.

Izvēlieties, cik telpas jums nepieciešamas (līdz 50), un izlemiet, vai vēlaties, lai apmeklētāji tiktu sadalīti telpās nejauši un vienādā skaitā, vai vēlaties kārtot telpas manuāli.

 

Kad tās ir izveidotas, visām tām blakus jābūt rakstītam: “Slēgts” (“Closed”) – tās nav pieejamas dalībniekiem un netiks, līdz jūs kā sapulces organizators tās viņiem atvērsiet. 

 

Dalībniekus breakout telpās var sadalīt tikai tad, kad sapulce ir sākusies. Tikšanās laikā izveidot un atvērt sapulces telpas var tikai sapulces organizators.

 

Pārsauciet savas breakout telpas

Pēc noklusējuma jūsu breakout telpām tiks piešķirts nosaukums Room 1, Room 2, u.t.t. Jūs varat tās pārdēvēt, noklikšķinot uz trīspunktu izvēlnes, kas atrodas istabas nosaukuma labajā pusē.
 

 

Pievienojiet vai izdzēsiet breakout telpu

Pēc tam, kad esat izveidojis savas breakout telpas, varat pievienot vēl vienu vai vairākas telpas vai pa vienai tās izdzēst, ja nepieciešams. Ja dalībnieki jau ir sadalīti, izdzēsto telpu dalībnieki nonāks galvenajā telpā, gaidot citas telpas piekļuvi.

Iestatīt dalībnieku automātisku nosūtīšanu uz telpām (vai nē)

Atverot breakout telpas, dalībniekiem ir divi veidi, kā pievienoties: vai nu dalībniekiem tiek dota izvēle pievienoties, vai arī viņi tiek automātiski nosūtīti uz viņiem deleģēto breakout telpu. Korporatīvajā vidē iespēja izvēlēties telpu ir jēgpilna, taču skolas klasēs jūs droši vien vēlēsieties, ka jūsu skolēni automātiski tiek nosūtīti uz breakout telpu.

Lai pārslēgtu šo opciju, breakout telpas panelī noklikšķiniet uz trīspunkti, noklikšķiniet uz “Iestatījumi” (“Settings”) un atzīmējiet vai noņemiet atzīmi no izvēles rūtiņas “Automātiski pārvietot cilvēkus uz atvērtajām telpām” (“Automatically move people into opened rooms”) atbilstoši jūsu vajadzībai.

Ja esat atzīmējis izvēles rūtiņu, dalībnieki redzēs laika atskaiti, līdz viņi automātiski tiks pievienoti savai breakout telpai. Ja neesat atzīmējis izvēles rūtiņu, dalībniekiem tiks parādīts uznirstošais logs ar jautājumu, vai viņi vēlas pievienoties. Vai viņi pievienojas, jūs varat redzēt no breakout telpas paneļa.

Atveriet savas breakout telpas

Kad breakout telpas ir izveidotas un esat gatavs sadalīt sapulces dalībniekus telpās, noklikšķiniet uz pogas “Sākt telpas” (“Start rooms”), lai vienlaikus atvērtu visas telpas. Vai arī jūs varat tās atvērt pa vienai.

 

Tiklīdz dalībnieki pievienojas viņu breakout telpai, viņiem ir visas sapulces vadītāja iespējas viņu breakout telpā. Tas nozīmē, ka viņi var kopīgot ekrānu.

Pievienojiet vai mainiet dalībniekus starp breakout telpām

Ja jums ir nepieciešamība mainīt telpās esošos dalībniekus, jums ir iespējas to darīt.

 

 

Nosūtiet paziņojumu uz visām breakout telpām

Sapulces vadītājs, izmantojot sapulces tērzēšanu (čatu), var nodot paziņojumus visām breakout telpām, lai dalībnieki visās telpās sapulces laikā tiktu informēti par izmaiņām vai jaunumiem.

 

 

Pievienojieties breakout telpai kā organizators

Organizators nevar atrasties visās breakout telpās vienlaikus, tomēr pēc vajadzības var pievienot sevi jebkurai no breakout telpām. Lai ieietu breakout telpā, noklikšķiniet uz telpas nosaukuma trīspunktes un izvēlaties “Pievienoties telpai” (“Join room”).

 

Telpās netiek izsludināts brīdinājums, ka jūs ienāksiet telpā. Ja jūsu uzņēmumā ir kādi privātuma noteikumi vai vispārēja etiķete par sevis pieteikšanu koleģiālās sapulcēs, varat paziņot, ka esat pievienojies, lai visi zinātu, ka esat telpā.

Aizveriet savas breakout telpas

Kad jūs kā organizators izlemjat, ka ir pienācis laiks slēgt breakout telpas, varat tās aizvērt, visus dalībniekus atkal nogādājot galvenajā sapulcē. Lai aizvērtu savas breakout telpas, noklikšķiniet uz pogas “Aizvērt telpas” (“Close rooms”), lai vienlaikus aizvērtu visas telpas. Vai arī varat tās aizvērt pa vienai, noklikšķinot uz telpas trīspunktēm un atlasot “Aizvērt telpu” (“Close room”), lai aizvērtu katru atsevišķi.

 

 

Pēc jūsu breakout telpām

Pēc tam, kad esat aizvēris savas breakout telpas, jūs varat tās atvērt vēlreiz. Tām būs tādi paši iestatījumi - koplietojamie faili, tāfeles un citas līdzīgas funkcijas – kā līdz šim, lai dalībnieki varētu strādāt ar esošo saturu. Vai arī varat izdzēst esošās telpas un izveidot jaunas, lai iegūtu no iestatījumiem brīvas telpas.

Breakout telpu izmantošana ar viesiem vai ārējiem lietotājiem

Breakout telpas var izmantot jebkurš pierakstījies vai anonīms dalībnieks, izmantojot Teams darbvirsmu (desktop app) vai mobilo lietotni, ja nelietojat priekšskatījuma režīmu. Dalībnieki, kas izmanto iezvanes numuru vai noteiktas sapulces telpas ierīces, vēl nevar pievienoties breakout telpām. Šādās situācijās dalībniekiem izmantojiet galveno sapulču telpu kā breakout telpu.

 

Atpakaļ
Blogs