IT klientu atbalsta speciālista
Tavi darba pienākumi šajā amatā būs:
- nodrošināt klientiem IT atbalstu augstā līmenī – gan uz vietas, gan attālināti,
- uzturēt kārtībā datorus un viedierīces, kā arī parūpēties par savlaicīgu to nomaiņu,
- pamanīt un novērst kļūdas programmatūrās un iekārtās,
- ieviest atjauninājumus Active Directory un Microsoft Office 365 pakalpojumos,
- efektīvi un operatīvi atrisināt problēmas Active Directory, Exchange, Microsoft Office 365 u.c. pakalpojumos.
Tu esi lieliski piemērots kandidāts, ja:
esi pieredzējis un/vai izglītojies IT atbalsta jomā,
tehniskās lietās jūties kā zivs ūdenī,
ātri apgūsti jaunas lietas un esi izcils komunikators,
laika plānošana un iekļaušanās termiņos ir Tava stiprā puse,
tekoši runā un raksti latviešu un angļu valodās.
Un vēl lieliskāk, ja:
- esi pazīstams ar Microsoft Office 365 administrēšanas vidi,
- proti konfigurēt pakalpojumu Active Directory un rīku Group Policy,
- pārzini IT tīklu infrastruktūru,
- esi darbojies līdzīgā amatā,
- Tev ir B kategorijas autovadītāja apliecība.
Kļūstot par daļu no mūsu komandas, Tu iegūsi:
- pieredzi profesionālā, starptautiskā uzņēmumā, kopīgiem spēkiem īstenojot uzņēmuma misiju un dažādus starptautiskos projektus,
- mūsu atbalstu, lai vari savu laiku un enerģiju veltīt profesionālajai un personīgajai attīstībai,
- dalību aizraujošos un jautros saliedēšanās pasākumos ar mūsu Baltijas komandu,
- izdevīgas priekšrocības un bonusus, tai skaitā, veselības apdrošināšanu.
Vai Tev ir kādi papildu jautājumi, pirms sūti savu pieteikumu?
Sazinies ar Primend IT Biznesa konsultanti, rakstot uz cv@primend.com vai zvanot uz +371 2000 4483.
Vai arī, ja Tev viss ir skaidrs, droši sūti savu CV uz cv@primend.com