Vai zināji, ka Microsoft Teams var kļūt par tava uzņēmuma viedo telefona centrāli? Pārnes sava uzņēmuma statisko vai mobilo telefona numuru uz Teams, iestati uzņēmuma darba laiku un pievieno interaktīvo balss atbildi, lai novirzītu zvanus ātrāk pie pareizā kolēģa. Tas viss no jau ierastās Microsoft Teams lietotnes datorā vai mobilajā telefonā. Ja vēlies uzzināt sīkāk par Microsoft 365 Business Voice, pievienojies mūsu organizētajā vebinārā, kura laikā izstāstīsim kā Teams var pacelt jūsu biznesa komunikāciju jaunā līmenī.
Vebinārā runāsim par:
- Microsoft 365 Business voice konceptu;
- Kādiem uzņēmumiem piemērots šis risinājums;
- Galvenā funkcionalitāte un ieguvumi;
- Atskaites;
- Risinājuma izmaksas un iespējas ietaupīt.
Jānis Strumpmanis – CSC Telecom SIA komercdirektors
Mārtiņš Jurjāns – Primend SIA vadītājs
J: Sveiki! Ja man ir aizņemts laiks kalendārā un es saņemu ienākošu zvanu, kurš attiecīgi tiek pāradresēts, vai es redzēšu pēc tam, ka man kāds zvanījis, un kam tika pāradresēts?
A: Diemžēl, nē. Zvans tiek pāradresēts un tikai šis adresāts saņem informāciju par ziņu.
J: Kādas gala iekārtas būs jāizmanto šī risinājuma gadījumā? (Īpašas radioklausules, mobilie telefoni vai kas cits)
A: Ir arī īpašas iekārtas, bet var arī izmantot jebkuru datoru/mobilo telefonu.
J: Vai varu pieslēgt savu esošo, piemēram, LMT, numuru uz Teams Voice platformu? Vai tomēr jāņem jauns?
A: Var izmantot esošos fiksētos un mobilos telefona numurus.
J: Privātpersonai kādas iespēja pieslēgt sev Teams numuru?
A: Tāda pati kā uzņēmumam.
J: Vai var lietot šo numuru paralēli gan mob.tel, gan MS Teams?
A: Ir iespējams veikt pāradresāciju, taču vienlaicīgi zvanus saņemts nevar.