Kurš gan nepazīst vilšanās sajūtu brīdī, kad internets kļūst kaitinoši lēns vai pēkšņi nedarbojas nemaz? Ja tas notiek mājās, piektdienas vakarā skatoties filmu, var palasīt grāmatu vai atrast citu nodarbi. Bet uzņēmuma darbiniekam, kam darba dienas karstākajā laikā pazūd tīkla savienojums, tas var nozīmēt nepaveiktus darbus, nesasniegtus rezultātus un neapmierinātus klientus.
Tīkla atbalsts un Darbinieku ikdienas IT atbalsts ir viens otru savstarpēji papildinoši Biroja komplekta pakalpojumi. Kā vienots atbalsta punkts, Primend spēj nodrošināt centralizētu, operatīvu IT sistēmu kopējo pārvaldību. Tas novērš dīkstāves un ļauj strādāt efektīvāk.
TAVA BIZNESA IEGUVUMI, izmantojot Primend tīkla atbalstu:
- Modernas tīkla ierīces (mūsdienu prasībām atbilstoši ugunsmūri, komutatori un WiFi ierīces).
- Augstākā līmeņa drošība (rezerves kopijas ierīču iestatījumiem, lai izvairītos no dīkstāves un datu zudumiem, kā arī regulāra atjauninājumu veikšana).
- 24/7 monitorings tīkla ierīcēm (proaktīva problēmu identificēšana un risināšana).
- Ātra reakcija uz bojājumiem (operatīva ierīces nomaiņa bojājumu gadījumā):
- Elastīga piekļuve darbam no jebkuras vietas (nodrošināta piekļuve attālinātam darbam).