Ja IT infrastruktūra savulaik veidota pakāpeniski vai bez plānošanas ilgtermiņā, rezultātā uzņēmumā var būt savstarpēji nesavietojamas sistēmas, kas apgrūtina ikdienas darbu. Tas var radīt iekārtu vai programmu darbības traucējumus un citas tehniskas ķibeles. Šīs problēmas ietekmē ne tikai uzņēmuma darba produktivitāti, bet arī darbinieku labbūtību un kopējo apmierinātību ar darba vidi, kas tiešā veidā ietekmē darbinieku motivāciju un sniegumu.
Primend piedāvā divu veidu atbalsta pakalpojumu komplektus, kas veidoti pielāgojoties tirgus tendencēm un klientu prasībām. Mūsu pieredze rāda, ka savstarpēja uzticēšanās un kopīgs darbs ir pamats veiksmīgai sadarbībai. To nosaka informācijas pieejamība, aprite kā arī atbildība par uzņēmuma kopējo ainu, tāpēc mūsu klienti pārsvarā izvēlas Premium komplektu. Tā priekšrocības:
- Vienots atbalsta punkts – ja Tavs uzņēmums izmanto trešo pušu pakalpojumus un vēlas vienu saziņas punktu visos IT jautājumos.
- IT drošība un attīstība – Premium pakete nodrošina spēcīgāku aizsardzību, regulārus drošības uzlabojumus, ieteikumus stratēģijas un budžeta izstrādei, kā arī efektīvākai licenču izmantošanai.
- Personīgais klientu panākumu vadītājs – būtisks Premium komplekta pienesums ir uzticams un profesionāls padomdevējs, kurš rūpējas par regulāru saziņu, sniedzot atgriezenisko saiti, ieteikumus un individuālu atbalstu sarežģījumu risināšanā.
- IT dokumentācija – IT dokumentācijas esamība nepieciešama jebkura uzņēmuma skaidrai un veiksmīgai darbībai īpaši kritiskās situācijās. Lai celtu Latvijas uzņēmumu IT vides kvalitāti, mūsu praksē dokumentācijas izveide ir standarts.
- Pašapkalpošanās portāls – nodrošināta pieeja tiešsaistes platformai, lai patstāvīgi pārvaldītu licences kā arī rastu kopskatu par pieteikumu statusu un vēsturi.
Reakcijas laika garantija
Mēs zinām, cik svarīgs ir ātrums biznesa pasaulē – tāpēc klientiem nodrošinām operatīvu atbalstu, uz kuru var paļauties. Mūsu atbalsts tiek sniegts vairākos līmeņos, izvērtējot katras situācijas steidzamību, lai uzņēmums var turpināt netraucēti darboties.
Turklāt mēs piedāvājam Reakcijas laika garantiju (Service level agreement jeb SLA), ko piedāvā ne visi IT ārpakalpojumu sniedzēji.
Izvēlies Primend par savu tehnisko atbalsta plecu un saņem operatīvu, efektīvu palīdzību!