Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Darbinieku ikdienas IT atbalsts

Ja IT infrastruktūra savulaik veidota pakāpeniski vai  bez plānošanas ilgtermiņā, rezultātā uzņēmumā var būt savstarpēji nesavietojamas sistēmas, kas apgrūtina ikdienas darbu. Tas var radīt iekārtu vai programmu darbības traucējumus un citas tehniskas ķibeles. Šīs problēmas ietekmē ne tikai uzņēmuma darba produktivitāti, bet arī darbinieku labbūtību un kopējo apmierinātību ar darba vidi, kas tiešā veidā ietekmē darbinieku motivāciju un sniegumu.

Primend piedāvā divu veidu atbalsta pakalpojumu komplektus, kas veidoti pielāgojoties tirgus tendencēm un klientu prasībām. Mūsu pieredze rāda, ka savstarpēja uzticēšanās un kopīgs darbs ir pamats veiksmīgai sadarbībai. To nosaka  informācijas pieejamība, aprite kā arī  atbildība par uzņēmuma kopējo ainu, tāpēc mūsu klienti pārsvarā izvēlas Premium komplektu.  Tā priekšrocības:

  • Vienots atbalsta punkts – ja Tavs uzņēmums izmanto trešo pušu pakalpojumus un vēlas vienu saziņas punktu visos IT jautājumos.
  • IT drošība un attīstība – Premium pakete nodrošina spēcīgāku aizsardzību, regulārus drošības uzlabojumus, ieteikumus stratēģijas un budžeta izstrādei, kā arī efektīvākai licenču izmantošanai.
  • Personīgais klientu panākumu vadītājs – būtisks Premium komplekta pienesums ir uzticams un profesionāls padomdevējs, kurš rūpējas par regulāru saziņu, sniedzot atgriezenisko saiti, ieteikumus un individuālu atbalstu sarežģījumu risināšanā.
  • IT dokumentācija – IT dokumentācijas esamība nepieciešama jebkura uzņēmuma skaidrai un veiksmīgai darbībai īpaši kritiskās situācijās. Lai celtu Latvijas uzņēmumu IT vides kvalitāti, mūsu praksē dokumentācijas izveide ir standarts.  
  • Pašapkalpošanās portāls – nodrošināta pieeja tiešsaistes platformai, lai patstāvīgi pārvaldītu licences kā arī rastu kopskatu par pieteikumu statusu un vēsturi.


Reakcijas laika garantija

Mēs zinām, cik svarīgs ir ātrums biznesa pasaulē – tāpēc klientiem nodrošinām operatīvu atbalstu, uz kuru var paļauties. Mūsu atbalsts tiek sniegts vairākos līmeņos, izvērtējot katras situācijas steidzamību, lai uzņēmums var turpināt netraucēti darboties. 

Turklāt mēs piedāvājam Reakcijas laika garantiju (Service level agreement jeb SLA), ko piedāvā ne visi IT ārpakalpojumu sniedzēji.

Izvēlies Primend par savu tehnisko atbalsta plecu un saņem operatīvu, efektīvu palīdzību!

Saņemt piedāvājumu