1.
|
Kā nomainīt sava datora paroli?
|
|
Ja dators ir pieslēgts biroja tīklam: |
|
- Uzklikšķini uz klaviatūras CTRL + ALT + DELETE, atvērsies logs, kurā jāizvēlas "Change password".
|
|
Ja dators nav pieslēgts biroja tīklam: |
|
- Ieslēdz VPN un ielogojies;
|
|
- Uzklikšķini uz klaviatūras CTRL + ALT + DELETE, atvērsies logs, kurā jāizvēlas "Change password";
|
|
- Atslēdzies no VPN un ielogojies ar jauno paroli.
|
2.
|
Dators ir lēns, ko darīt?
|
|
- Pamēģini aizvērt programmas, ja nekas nemainās, tad sazinies ar IT atbalstu.
|
|
|
3.
|
Kā Microsoft Office 365 tīmekļa vidē var lasīt e-pasta vēstules_
|
|
- Ļoti vienkārši: atver interneta pārlūka programmu un adreses laukā ievadi "https://outlook.office.com/", tādā veidā nokļūsi Outlook tīmekļa vidē.
|
4.
|
Datorā nevar atvērt Outlook:
|
|
- Pamēģini pārstartēt datoru.
|
|
- Ja tas nepalīdz, tad sazinies ar IT atbalstu.
|
5.
|
Es došos atvaļinājumā un vēlos pāradresēt vēstules kolēģim. Kā to izdarīt?
|
|
|
|
|
6.
|
Kā iestatīt "Out Of Office" paziņojumu?
|
|
“Out Of Office” paziņojumu var iestatīt gan Outlook desktopa aplikācijā, gan arī tīmekļa vidē: |
|
- Outlook desktopa aplikācijā atver File > Info > Automatic Replies
|
|
|
7.
|
OneDrive nesinhronizē failus.
|
|
Pārbaudi, vai OneDrive strādā. Tā ikonai jāatrodas taskbar labajā stūrī (vai arī zem paslēptajām ikonām). |
|
- Pelēkas krāsas ikona: OneDrive ir izslēgts. Uzklikšķini uz ikonas un ielogojies.
|
|
- Zilas krāsas ikona: OneDrive ir ieslēgts. Skaties nākamos soļus.
|
|
- Ja OneDrive darbojas, tad pārbaudi, vai OneDrive ziņo par sinhronizēšanas traucējumiem.
|
|
Pārbaudi, vai ir ieslēgta sinhronizēšana: |
|
- Uzklikšķini uz OneDrive ikonas ar labo peles taustiņu. Izvēlies “Settings” > Sakk "Back up" >"Manage back up" > turpini ar soļiem, kas parādās jaunajā logā.
|
|
- Ja OneDrive it kā sinhronizē failus, bet nekas nemainās, tad vari mēģināt pārstartēt datoru.
|
|
- Ja tas nepalīdz, tad sazinies ar IT atbalstu.
|
8.
|
Kā apskatīt failus OneDrive mākonī?
|
|
- Ielogojies https://portal.office.com
|
|
- Atvērsies Office skatījums, labajā pusē izvēlies OneDrive ikonu.
|
9.
|
Kā OneDrive vidē kopīgot failu/folderi?
|
|
- Ja vēlies kopīgot failus no datora, tad uz OneDrive ikonas veic dubultklikšķi.
|
|
- Izvēlies failu/folderi un ar labo klikšķi uzspied uz "Share".
|
|
- Atveras logs, kurā jāieraksta tā cilvēka e-pasta adrese, ar kuru vēlies failu/folderi kopīgot.
|
|
- Uzspied “Send”, un tas ir arī viss.
|
10.
|
Digitālā parakstīšana nedarbojas.
|
|
- Pārbaudi, vai nav jāatjaunina ID programmatūra.
|
|
- Ja datorā ir visjaunākā ID programmatūras versija, tad sazinies ar IT atbalstu, kas veiks programmatūras labojumus.
|
11.
|
Nevar pieslēgties bankai ar ID-karti/mobilo-ID.
|
|
- Vai ID kartes programmatūra uzrāda, ka ID karte ir lasītājā.
|
|
- Pārbaudi, vai nav jāatjaunina ID programmatūra.
|
|
- Pamēģini pieslēgties ar citu interneta pārlūku.
|
|
- Ja nekas no tā nepalīdz, tad sazinies ar IT atbalstu.
|
12.
|
Nav iespējams gūt savienojumu ar printeri.
|
|
- Pārbaudi, vai printeris ir ieslēgts.
|
|
Problēma ir ar printeri:
|
|
- Uz printera ekrāna ir kļūdas ziņojums (beidzies papīrs vai tinte, iestrēdzis papīrs u.tml.) Šādos gadījumos pats printeris sniegs norādījumus, kā problēmu atrisināt.
|
|
- Ja printerim nav ekrāna, tad blakus printera pogām parasti ir oranža lampiņa, kas problēmas gadījumā deg vai mirgo. Šādā gadījumā der pamēģināt pārstartēt printeri
|
|
Problēma ir ar datoru:
|
|
Ja printeris ir savienots ar USB (pie printera ir pieslēgti vairāki vadi, viens no tiem ir savienots ar datoru): |
|
- Atvieno no datora USB vadu, kas ir savienots ar printeri.
|
|
|
|
- Pievieno atkal datoram USB vadu (pēc pievienošanas datoram vajadzētu atskanēt īsam skaņas signālam).
|
|
- Pamēģini no jauna veikt printēšanu, pārliecinoties, ka printēšanai ir izvēlēts īstais printeris.
|
|
Ja darīšana ir ar tīkla printeri (starp printeri un datoru nav vada): |
|
- Mēģini veikt labojumus ar Windows starpniecību: Start > Settings > Devices > Printer & scanners:
|
|
- Parādīsies printeru uzskaitījums, ar ko dators ir savienots
|
|
- Izvēlies pareizo printeri un uzklikšķini uz "Manage"
|
|
- Uzspied uz "Run the troubleshooter".
|
|
- Mēģini no jauna pievienot printeri: Start ->Settings -> Devices -> "Printer & scanners" -> "Add a printer or scanner"
|
|
- Būtu labi, ja pirms printera pievienošanas, tiktu izdzēsts vecais printeris: Start ->Settings -> Devices -> "Printer ja scanners" -> Izvēlies no saraksta īsto printeri -> uzklikšķini uz "Remove device"
|
|
- Jauna printera pievienošana tiek veikta turpat. Uzklikšķini augšpusē uz "+Add a printer or scanner". (Zemāk parādīsies printeru uzskaitījumus, kurus dators ir identificējis).
|
|
- Uzklikšķini uz pareizā printera un izvēlies "Add device" vai "Install device” (atkarībā no Windows versijas pogas nosaukums var atšķirties).
|
|
|
|
- Ja iepriekš sniegtie risinājumi nepalīdz, tad sazinies ar IT atbalstu.
|
|
SAZINIES AR MUMS
|
atbalsts@primend.lv |
+371 677 88007 |