Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Atbalsta pakalpojums serveriem, tīkla un serveru pakalpojumi

Primend atbalsta pakalpojums serveriem (gan virtuālajiem, gan fiziskajiem), tīkla un serveru pakalpojumi ir paredzēti jebkura lieluma uzņēmumiem. Pakalpojuma mērķis ir piedāvāt ātru un kvalitatīvu pakalpojumu gan Windows, gan Linux serveriem, kā arī dažādām datu bāzēm, piemēram, MS SQL un MySQL. Serveru sistēmu un tīkla aprīkojuma galvenās atbalsta darbības ir diennakts uzraudzība visu nedēļu un profilaktiskas darbības, kā arī problēmu risināšana fonā. Tas nozīmē, ka atkarībā no uzraudzības paziņojumiem mēs varam novērst vairāk nekā pusi no incidentiem, turklāt klients par tiem pat nezinās.

Atbalsta pakalpojums serveriem

Atbalsta pakalpojuma serveriem, tīkla un serveru pakalpojumu apraksts

Atbalsta pakalpojums serveriem, tīkla un servera pakalpojumi sastāv no programmatūras atjaunināšanas, drošības ielāpu instalēšanas kļūmju novēršanai, kā arī dokumentācijas atjaunināšanas. Atbalsta pakalpojums ietver arī serveru sniegto pakalpojumu darbības uzraudzību, kā arī visu atklāto kļūmju un anomāliju novēršanu. Servera atbalsta pakalpojuma papildu uzdevumi ietver izmaiņas servera konfigurācijā, jaunas programmatūras un aparatūras instalēšanu, operētājsistēmu atjaunināšanu uz jaunāko versiju.
  
Mēs nodrošinām serveru sistēmu regulāru atbalstu pēc nepieciešamības, bet ne retāk kā reizi ceturksnī. Regulārs atbalsts ir nepieciešams operētājsistēmu drošības ielāpu instalēšanai, ražotāja atjauninājumu instalēšanai, operētājsistēmā atklāto drošības kļūdu novēršanai, žurnālu analīzei un veiktspējas problēmu novēršanai. 
Mūsu darbības un konfigurācijas vienmēr pamatojas uz ražotāja „labākās prakses” ieteikumiem.

Fiziskā vai virtuālā servera atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi: 

  • Tiek novērtēta procesora, cietā diska un krātuves izmantotā vieta 
  • Tiek aprēķināta servera slodze un datu masīvs 
  • Servera uzraudzība un kļūdu analīze 
  • Servera instalēšana, uzturēšana un administrēšana 
  • Servera aparatūras, programmaparatūras un draiveru atjauninājumi
  • Virtualizācijas platformu (MS Hyper-V, VMWare ESX) administrēšana un atbalsts
  • Dublēšanas risinājuma administrēšana, atbalsts un uzraudzība
  • Atbrīvošanās no vecā aprīkojuma un tā utilizēšana
 

Servera pakalpojumu atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi:

  • Serveru operētājsistēmu (Windows Server, Linux) administrēšana un atjaunināšana, drošības ielāpu instalēšana
  • Lietotāju kontu izveide domēna kontrolierim un Active Directory, atļauju maiņa
  • Lietotājatkarīgu noteikumu administrēšana, konfigurēšana un mainīšana (grupas politika)
  • Failu servera un dokumentu pārvaldības sistēmas administrēšana un atbalsts
  • Datubāžu (MS SQL, MySQL, PostgeSQL) administrēšana un atbalsts
  • E-pasta un grupas darba administrēšana un atbalsts (MS Exchange serveris)
  • Drukas servera administrēšana un atbalsts
  • Microsoft ADConnect pakalpojuma (hibrīdrisinājumiem) administrēšana un atbalsts
  • Jaunu pakalpojumu ieviešana un konsultācijas
  • Drošības ielāpu un serveru pakalpojumu atjauninājumu instalēšana
  • Pakalpojuma uzraudzība un kļūdu analīze
  • Dublēšanas risinājuma administrēšana un uzraudzība
 

Tīkla risinājumu atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi:

  • Ugunsmūra, maršrutētāja un VPN administrēšana un atbalsts
  • Pārvaldīto komutatoru administrēšana un atbalsts
  • LAN tīkla aprīkojuma un droša WiFi (rādiuss) administrēšana 
  • DNS, DHCP iestatīšana un atbalsts
  • Tīkla aprīkojuma un pakalpojumu uzraudzība un atbalsts
 

Papildus iepriekš minētajam uzņēmuma kontaktpersonām un/vai vadībai piedāvājam:

  • Klienta konta pārzinis
  • Dokumentācijas uzglabāšana un atjaunināšana, kas ir nepieciešama atbalsta pakalpojuma sniegšanai
  • Attīstības ierosinājumu sniegšana, lai uzlabotu sistēmu drošību un darbību
  • Servera licences politikas uzraudzība
  • Tīkla aprīkojuma un servera aparatūras ražotāja atbalsta termiņa beigu uzraudzība
  • Aprīkojuma garantijas darbu un nomaiņas organizēšana
 

Primend nodrošina reaģēšanu uz kļūdas paziņojumu darba laikā atbilstoši šādām kategorijām:

  • 1 stundas laikā, ja nefunkcionē vismaz viens uzņēmumam kritiski svarīgs pakalpojums, kas darbojas serverī
  • 4 stundu laikā, ja nefunkcionē vismaz viens pakalpojums, kas darbojas serverī
  • 8 stundu laikā, ja nefunkcionē serveris vai cits pakalpojums, kas uzņēmumam nav kritiski svarīgs
  • 24 stundu laikā, ja ir ar lietotāju saistīts jautājums, kuram nav nepieciešama tūlītēja reaģēšana
 

Pakalpojumu cenu noteikšana

Mēs piedāvājam pakalpojumu par fiksētu mēneša maksu. Mūsu cenas ir elastīgas, un mēs ņemam vērā klienta uzņēmuma vajadzības, kā arī pakalpojumu apjomu.

 

Saņemt piedāvājumu