Primend atbalsta pakalpojums serveriem (gan virtuālajiem, gan fiziskajiem), tīkla un serveru pakalpojumi ir paredzēti jebkura lieluma uzņēmumiem. Pakalpojuma mērķis ir piedāvāt ātru un kvalitatīvu pakalpojumu gan Windows, gan Linux serveriem, kā arī dažādām datu bāzēm, piemēram, MS SQL un MySQL. Serveru sistēmu un tīkla aprīkojuma galvenās atbalsta darbības ir diennakts uzraudzība visu nedēļu un profilaktiskas darbības, kā arī problēmu risināšana fonā. Tas nozīmē, ka atkarībā no uzraudzības paziņojumiem mēs varam novērst vairāk nekā pusi no incidentiem, turklāt klients par tiem pat nezinās.
Atbalsta pakalpojuma serveriem, tīkla un serveru pakalpojumu apraksts
Atbalsta pakalpojums serveriem, tīkla un servera pakalpojumi sastāv no programmatūras atjaunināšanas, drošības ielāpu instalēšanas kļūmju novēršanai, kā arī dokumentācijas atjaunināšanas. Atbalsta pakalpojums ietver arī serveru sniegto pakalpojumu darbības uzraudzību, kā arī visu atklāto kļūmju un anomāliju novēršanu. Servera atbalsta pakalpojuma papildu uzdevumi ietver izmaiņas servera konfigurācijā, jaunas programmatūras un aparatūras instalēšanu, operētājsistēmu atjaunināšanu uz jaunāko versiju.
Mēs nodrošinām serveru sistēmu regulāru atbalstu pēc nepieciešamības, bet ne retāk kā reizi ceturksnī. Regulārs atbalsts ir nepieciešams operētājsistēmu drošības ielāpu instalēšanai, ražotāja atjauninājumu instalēšanai, operētājsistēmā atklāto drošības kļūdu novēršanai, žurnālu analīzei un veiktspējas problēmu novēršanai.
Mūsu darbības un konfigurācijas vienmēr pamatojas uz ražotāja „labākās prakses” ieteikumiem.
Fiziskā vai virtuālā servera atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi: |
|
Servera pakalpojumu atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi: |
|
Tīkla risinājumu atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi: |
|
Papildus iepriekš minētajam uzņēmuma kontaktpersonām un/vai vadībai piedāvājam: |
|
Primend nodrošina reaģēšanu uz kļūdas paziņojumu darba laikā atbilstoši šādām kategorijām: |
|
Pakalpojumu cenu noteikšana |
Mēs piedāvājam pakalpojumu par fiksētu mēneša maksu. Mūsu cenas ir elastīgas, un mēs ņemam vērā klienta uzņēmuma vajadzības, kā arī pakalpojumu apjomu. |