Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Izpaudies Microsoft Teams ar vairāk kā 800 emocijzīmēm

Autors: Datums: 23.02.2022

Emodži jeb emocijzīmes ir iemantojušas būtisku lomu mūsdienu rakstiskajā komunikācijā, izmantojot elektroniskās saziņas līdzekļus. Ir pat gluži iespējams uzturēt sarunu, kurā vārdu vietā izmantotas tikai emocijzīmes. Bet vai esi kādreiz aizdomājies, kāda ir emodži vēsture? Prātojis, kuras ir visbiežāk lietotās emocijzīmes? Vai varbūt šaubījies, vai pietiekami daudz tās izmanto? Pirms ķeries pie šī bloga ieraksta, nedaudz ielūkojies emocijzīmju vēsturē un uzzini dažus jaunus un interesantus faktus! ????

Izrādās, ka tādas mūsdienās pazīstamās emocijzīmes kā :) vai :-) rakstiskā formātā tika izmantotas jau daudz senāk. 1648. gadā dzejnieks Roberts Heriks rakstīja: "Gāziet mani zemē, un tad es apsēdīšos pats uz savām drupām (vēl smaidot:)." Heriks kolu un iekavas izmantoja kā smaidošas sejas attēlojumu aptuveni 200 gadus pirms brīža, kad to sāka praktizēt arī citi. Tomēr eksperti joprojām nav vienisprātis, vai kola iekļaušana dzejolī bija apzināta, ar mērķi attēlot smaidu. Angļu profesors Alans Džeikobss apgalvoja, ka “17. gadsimtā pieturzīmju lietojums kopumā bija nesakārtots. Visticamāk, ka Herikam pašam nebija konsekventas pieturzīmju lietošanas prakses, un pat tad, ja tāda būtu, iespējams, ka lasītājiem būtu cits skatījums."

Deviņdesmito gadu beigās japāņu mākslinieks Šigetaka Kurita izveidoja pirmo emocijzīmi. Viņš strādāja mobilo sakaru uzņēmumā NTT Docomo, kur tika izstrādāta jauna interneta platforma. Tā kā pieļaujamais rakstzīmju skaits tajā bija ierobežots, Kuritam radās ideja vārdus aizstāt ar attēliem.

Kāda tad īsti ir jēga elektroniskajā saziņā izmantot emocijzīmes? Daudzi pētījumi liecina, ka emodži lietošanai var būt pozitīva ietekme gan uz sūtītāju, gan uz saņēmēju. Īpaši, ar to palīdzību paužot laimi vai pateicību. Adobe 2019. gadā veica pētījumu par emocijzīmēm. Balstoties uz šo pētījumu, lielākā daļa emocijzīmju lietotāju uzskata, ka cilvēki, kuri tās izmanto, ir draudzīgāki un atvērtāki. Jautāti par galvenajām priekšrocībām, lielākā daļa lietotāju minējuši spēju sazināties gadījumos, kad pastāv valodas barjeras (94%), un iespēju uzreiz paust savas domas un attieksmi (90%).
 
Taču ir arī pētījumi, kas iesaka emocijzīmes darba vidē neizmantot, jo šāda pieeja var tikt uzskatīta par neprofesionālu. Gados jauni pieaugušie emodži lietošanu lielākoties uztver pozitīvāk nekā vecāka gadagājuma kolēģi. Bet tas tikai nozīmē, ka emocijzīmju izmantošanai biznesa komunikācijā ir savs laiks un sava vieta.
 
Savukārt Microsoft uzskata, ka emocijzīmēm ir nākotne, un lietotnē Teams laiž klajā lērumu ar jauniem emodži dažādu reakciju paušanai!

Lietotnē Microsoft Teams – plašākas iespējas paust savu reakciju ar emocijzīmēm


Šis atjauninājums ievērojami paplašinās pieejamo emocijzīmju klāstu, ļaujot lietotājiem ērti un pilnvērtīgi paust savu reakciju čatos un citās elektroniskās saziņas formās. Lietotnē Teams būs iespēja izvēlēties no vairāk nekā 800 dažādām emocijzīmēm.

Atjauninājums būs pieejams visās lietotnes Teams versijās – uz datora (Windows un Mac), viedierīcēs (Android un iOS) un tīmekļa pārlūkā.

Kad tas būs pieejams:
Standarta atjauninājumi tiks ieviesti, sākot no maija vidus (iepriekš tika solīts uz marta sākumu), un ieviešana tiks pabeigta jūnija sākumā (iepriekšējais termiņš: marta beigas).

Kā tas ietekmēs Teams lietotājus:
Lietotāji varēs izvēlēties no vairāk nekā 800 viegli un ērti pieejamām emocijzīmēm, izmantojot paplašināto emocijzīmju komplektu, kas atrodams atjauninātajā dizainā.
 
Sev tīkamākās emocijzīmes varēs viegli un ērti atrast, izmantojot meklēšanas joslu.
 
Daudz pozitīvu emocijzīmju saņemšana var vērst kāda cilvēka dienu jaukāku un laimīgāku.

Vai vēlies tekoši runāt emodži valodā? Apskati šo PDF failu, kurā atrodami īsceļi visām pašlaik pieejamajām emocijzīmēm lietotnē Teams.

Saņemt piedāvājumu

Pieraksties jaunumiem