Būtiskas izmaiņas Microsoft Teams iestatījumos: ārpus uzņēmuma esošo lietotāju piekļuve automātiski atļauta
No 2021. gada 8. februāra Microsoft Teams iestatījumos ārpus uzņēmuma esošo lietotāju pievienošana ir automātiski atļauta, ja uzņēmums pats šo iespēju nav manuāli atslēdzis. Šādi Microsoft Teams programma tiek saskaņota ar citiem Microsoft pakalpojumiem, kuros sadarbība ar ārpus uzņēmuma esošiem lietotājiem ir automātiski atļauta.
Līdz 2021. gada februārim ārējo lietotāju piekļuve ir automātiski atslēgta. Lai IT administratori vai Microsoft Teams kanālu īpašnieki varētu pievienot ārpus uzņēmuma esošus lietotājus, vispirms ir jāatļauj ārējo lietotāju pievienošana. Izmaiņu ieviešana var prasīt vairākas stundas. Ja, pievienojot ārējo lietotāju, ir redzams paziņojums „Contact your administrator”, tad vai nu ārējā lietotāja pievienošana nav atļauta, vai arī izmaiņas nav vēl stājušās spēkā.
No 2021. gada februāra visiem jaunajiem Microsoft Teams lietotājiem vai visiem, kuri nav iestatījuši savu ārējo lietotāju politiku, ir automātiski atļauta ārējo lietotāju pievienošana. Ja jūsu uzņēmums vēlas pārliecināties, ka ārējo lietotāju pievienošana nav atļauta, tad manuāli ir jāpārbauda, ka pie viesu pievienošanas ir izdarīta atzīme “Off”, nevis “Service Default”.
• Šim nolūkam dodieties uz: Microsoft Teams admin center. (jums ir nepieciešamas administratora tiesības savā uzņēmumā)
• Izvēlieties Org-wide settings > Guest access.
• Tālāk zem Allow guest access in Teams veiciet izvēli On/Off.