MAXIMA pieredze - procesu modernizācija, pilnvērtīgi Izmantojot Microsoft 365 sniegtās iespējas
Veikalu tīkls MAXIMA, uz izaugsmi orientēts uzņēmums, vienmēr meklē veidus, kā uzlabot savus procesus – regulāra darbinieku rezultātu un apmierinātības novērtēšana ir neatņemama uzņēmuma darbības sastāvdaļa.
2022. gadā, ar Primend palīdzību un atbalstu, uzņēmums veiksmīgi automatizēja un vienkāršoja ikgadējo darbinieku novērtēšanas procesu. Būtiski, ka visefektīvākais risinājums tika atrasts jau esošajā digitālajā vidē, izmantojot Microsoft 365 rīkus Power Apps un Power Automate. Šie rīki ļāva izveidot optimālāku darbplūsmu, kas ne tikai saīsināja novērtēšanai veltīto laiku, bet arī atviegloja komunikāciju starp vadītājiem un darbiniekiem.
Tā pat 2023. gadā Primend, pielāgojoties MAXIMA vajadzībām, operatīvi veica nepieciešamās izmaiņas, padarot darba snieguma sistēmu vēl lietotājam draudzīgāku un ērtāk administrējamu.
Viens no ieguvumiem, par personāla departamenta IT partneri izvēloties Primend, ir pārliecība, ka Primend eksperti piemeklēs katram uzņēmumam piemērotākos risinājumus, iesakot, kā gudri un pilnvērtīgi izmantot jau esošo infrastruktūras bāzi.