„Primend komandas fokusēšanās uz mūsu uzņēmuma IT vajadzībām palīdz Inchcape sasniegt noteiktos biznesa mērķus un piedāvāt mūsu klientiem pakalpojumu, kas atbilstu viņu gaidām.” Jānis Bērziņš, Infrastructure & IT Security Coordinator Northern Europe / IT Service Delivery Manager Inchcape Latvia
Inchcape Motors ir šobrīd pasaulē lielākais neatkarīgais starptautiskais koncerns, kas nodarbojas ar vieglo automašīnu mazumtirdzniecību, un kura pirmsākumi meklējami jau 1847. gadā. Inchcape Motors darbojas 26 valstīs un pārstāv 32 preču zīmes. Inchcape apkalpo tūkstošiem klientu, un apmēram ik pēc divām minūtēm kādā pasaules punktā tiek pārdots transportlīdzeklis. Inchcape Motors mūsu reģionā ir pārstāvēts Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Somijā. Kopā apmēram 500 darbinieku. Lai nodrošinātu labu darba organizāciju un uzņēmuma mērķu izpildi, tā informācijas tehnoloģijas risinājumi ir augstākajā līmenī, kalpojot par lielisku atbalstu biznesam. Primend priecājas būt Inchcape informācijas tehnoloģiju partneris.
Vajadzība
Uzņēmumā Inchcape Motors informācijas tehnoloģiju nozīme ir augstāka par vidējo. Bez informācijas tehnoloģijas risinājumiem automašīnu tirdzniecības uzņēmuma dzīve nebūtu iedomājama. Ar IT palīdzību notiek viss pārdošanas, pirkšanas, klientu apkalpošanas un automašīnu apkalpošanas process. Tam visam ir jānorit gludi. Turklāt tas ir starptautisks uzņēmums, kas nozīmē dažādas saskarnes starp birojiem, lietotāju konsolidēšanu Inchcape sistēmā u.c. Visas šīs darbības ir izšķiroši svarīgas biznesam un nekādā veidā nedrīkst ietekmēt ikdienas tirdzniecības un apkalpošanas darbu. Pašu IT vadītājam tā visa būtu par daudz, jo IT vadītāja uzdevums ir izvēlēties un nodrošināt biznesa mērķu izpildei pareizos risinājumus, nevis nodarboties ar tehnisku lietu ieviešanu un ikdienas lietotāju atbalstu. Ikdienas pārvaldei papildu personāla algošana būtu dārga un neefektīva. Tādēļ tika meklēts partneris, kas būtu pietiekami inovatīvs, elastīgs un spēcīgs, lai apmierinātu prasības.
Risinājums
Mēs uzņēmumā Inchcape Motors piedāvājam pilnu IT pārvaldes pakalpojumu. Kaut gan uzņēmumā jau ir IT vadītājs, mēs kā IT partneris varam piedāvāt papildu vērtību, veicot ikdienas IT darbu, atbildot par biznesam kritiski svarīgu risinājumu nekļūdīgu darbību, palīdzot plānot un realizēt lielapjoma projektus un sistēmu izmaiņas.
Primend uzdevums ir nodarboties ar visu back-office pārvaldību un atbalstu, kā arī būt IT-vadītāja partnerim arī jaunu pakalpojumu radīšanā un ieviešanā. „Mēs kopā ar Primend esam īstenojuši ļoti apjomīgus projektus, kas ir palīdzējuši Inchcape turpināt biznesu. Mūsu sadarbība ir lieliska, jo Primend komanda vienmēr vadās pēc mūsu uzņēmuma vajadzībām, nevis tikai pēc tirgū pieejamo pakalpojumu iespējām,” sadarbību komentē Inchcape reģionālais iPower Automaster risinājumu pārvaldnieks Janeks Ebeniks (Janek Õbenik).
Primend un Inchcape sadarbības pamatā ir izpratne par to, ka Inchcape komanda spēj klientiem sniegt vairāk, koncentrējoties uz nepieciešamo problēmu risināšanu un izvēloties pareizos risinājumus un sistēmas — vienlaikus to migrēšanu, ieviešanu un ikdienas pārvaldi atstājot ārēja partnera rokās.
Ieguvumi
Inchcape Motors ir uzņēmums, kas pastāvīgi aug un attīstās. Primend piedāvātie mākoņpakalpojumi sniedz iespēju ātri pielāgoties izmaiņām, nekādā veidā netraucējot uzņēmuma darbu. Esam palīdzējuši un turpinām palīdzēt Inchcape rast jaunus risinājumus, kas koncerna mērogā palīdz ietaupīt un piedāvāt elastīgu pakalpojumu.
Tā kā esam neliels uzņēmums, spējam piedāvāt ātrus, kvalitatīvus un individualizētus pakalpojumus. Visas sadarbības pamatā ir divu uzņēmumu savstarpējas godīgas, caurskatāmas un profesionālas attiecības, kurās abas puses visu iespējamo, lai Inchcape Motors kolektīvs varētu visu savu enerģiju veltīt savam ikdienas darbam. Turklāt mums ir cieša sadarbība jaunu risinājumu radīšanā, kas atbalstītu uzņēmumu sīvajā konkurencē un ļautu tam vienmēr būt soli priekšā pārējiem.
Ja vēlaties saņemt vairāk informācijas par Office 365 iespējām savā uzņēmumā, rakstiet.