Mēs izmantojam trešo pušu sīkfailus mārketinga nolūkiem un ar mērķi uzlabot Tavu lietotāja pieredzi. Par sīkfailu izmantošanu un iespējām tos pārvaldīt vari uzzināt, klikšķinot uz pogas "Privātuma politika".

“Primend” pievienojās programmai Microsoft Advanced Support for Partners

Autors: Mārtiņš Jurjāns Datums: 31.03.2021

2021. gada sākumā “Primend” pievienojās programmai Microsoft Advanced Support for Partners (ASfP)

Ar lepnumu paziņojam, ka tagad varam piedāvāt pakalpojumu, ar kuru klienti būs apmierinātāki vairāk nekā agrāk. Mums kā Microsoft partnerim ir iespēja piedāvāt lietotāju atbalstu, kas ietver unikālas iespējas klientu tehnisko problēmu ātrai atrisināšanai. 

Tas mūsu partneriem sniedz daudz labuma - pateicoties ātrai ar Microsoft Azure un Office 365 saistīto problēmu atrisināšanai, darbs norit raitāk, jo “Primend” tagad piedalās programmā Microsoft Advanced Support for Partners.

Azure_advantages

Kas ir Microsoft Advanced Support for Partners un kādas priekšrocības tas sniedz mūsu klientiem?

Sniedzot attālināto konsultāciju mākoņpakalpojumu jomā, Microsoft Cloud speciālists nodrošina padziļinātu tehnisko atbalstu, dodot norādes dažādu mākoņpakalpojumu scenāriju un projektu gadījumā.

Konsultācijām mākoņpakalpojumu jomā ir šādas priekšrocības:

 Attālinātās konsultācijas viens pret vienu ar partnera tehnisko konsultantu, izmantojot atkārtoti lietojamu IP adresi mākoņpakalpojumu un kontrolētu mākoņrisinājumu izveidei klientiem.
 Arhitektūras, ieviešanas un migrēšanas plānu pārskatīšana jebkura risinājuma plāna optimizācijai.
 Labākās prakses, salīdzinošās arhitektūras un papildu norādījumu sniegšana, kas palīdzēs iedomāties jaunus risinājumus, lai mazinātu riskus, kas saistīti ar mākoņpakalpojumu dzīves ciklu.
 Ekspertu zināšanu nodošana, lai uzlabotu mākoņtehnoloģiju izmantošanas prasmes ar mērķi uzlabot apmierinātību, kā arī samazināt eskalāciju un izmaksas.
 Ieteikumi un secinājumu kopsavilkums (pēc izvēles), lai nodrošinātu projektu īstenošanas un ieviešanas termiņu ievērošanu.

Elastīguma, snieguma rādītāju un pielāgošanās spēju palielināšana, izmantojot Azure infrastruktūras iespējas.

Mūsu klienti ne tikai apmierina tādas primārās vajadzības kā, piemēram, iespēju strādāt attālināti šajā krīzes situācijā, bet daudzi arī paātrina mākoņpakalpojumu izmantošanas ieviešanu ar mērķi palielināt konkurences priekšrocības un digitālās pielāgošanās spējas. Lai ilgtermiņā gūtu panākumus, ir svarīgi nodrošināt elastīgu, mērogojamu, jaudīgu un stabilu infrastruktūru. Microsoft nepārtraukti pilnveido Azure iespējas, lai palīdzētu klientiem sasniegt savus mērķus.

Tādējādi tas sniedz lielas priekšrocības “Primend” Azure lietotāju atbalstam papildus tam, ko saviem klientiem esam piedāvājuši līdz šim.

Pieraksties jaunumiem!