“Primend” sadarbojas ar Lietuvā izstrādātu advokātu biroju administrēšanas programmatūru Amberlo

Amberlo ir uz mākoni balstīta, ātra un ērti lietojama advokātu biroju administrēšanas programmatūra. “Primend” atbalsta sadarbību ar ārējiem partneriem, lai piedāvātu saviem klientiem papildu vērtību. Šāda sadarbība sniedz iespēju klientiem integrēt Microsoft 365 pakalpojumus ar Amberlo platformu. Pateicoties savai vispusīgajai pieredzei ar Microsoft mākoņpakalpojumiem, mēs spējam piedāvāt esošajiem un nākamajiem Amberlo klientiem nepieciešamo atbalstu un elastīgas licencēšanas iespējas.

Lasiet par Amberlo vairāk un uzziniet, kā šī platforma var padarīt jūsu ikdienas darbu ērtāku un efektīvāku.

Amberlo_devices_app

Kā Amberlo var uzlabot jūsu advokātu biroja produktivitāti?

Neatkarīgi no biroja lieluma advokāti katru dienu atbild par neskaitāmu tiesisko un administratīvo darbību veikšanu. Amberlo palīdz paveikt apnicīgas un laikietilpīgas darbības automātiski tikai dažu minūšu laikā, sākot ar klienta ievadīšanu un beidzot ar norēķināšanos. Īsumā, šī programmatūra sniedz advokātiem iespēju veltīt laiku citām darbībām, piemēram, jaunu biznesa iespēju meklēšanai un klientiem kvalitatīvāka pakalpojuma sniegšanai, turklāt samazinot vispārīgos izdevumus.

Ar šāda veida tehnoloģijas palīdzību jūsu birojs darbosies kā labi ieeļļota mašīna, atvieglojot visu iesaistīto personu dzīvi. Pilnīgs pārskats par jūsu biroju, centralizēti datu avoti, spēcīgāka kiberdrošība, labāka klientu apkalpošana, uzlabota darbinieku savstarpējā komunikācija - tie ir tikai daži priekšrocību piemēri, kurus sniedz šī programmatūra.

Advokātu biroja administrēšana un attīstīšana ar Eiropā vadošas juridiskajām iestādēm domātas programmatūras palīdzību

Amberlo atvieglos jūsu ikdienas darbu, ļaujot jums koncentrēties uz pašu būtiskāko. Jūs varēsiet reģistrēt jaunus klientus, pārvaldīt lietas, automātiski reģistrēt katru darba minūti, izsniegt rēķinus un nosūtīt klientiem e-pastus - to visu ar vienu programmatūru, kas arī nepārtraukti mēra biroja darbības rādītājus.

Vairāk nekā 20 apmaksātu papildu stundu uz vienu advokātu mēnesī

Izveidojiet modernu digitālo darbavietu
Ar Amberlo palīdzību jūs varat piesaistīt savu komandu darbam no jebkuras vietas. Viss būtiskākais, kas jūsu biroja komandai ir nepieciešams veiksmīgai darba paveikšanai, atrodas vienā drošā vietā. Beidzot jums ir iespēja koncentrēties tikai uz vissvarīgākajiem uzdevumiem.
   
Sadarbojieties un vadiet komandu attālināti
Linki uz failiem un iespēja pievienot piezīmes palīdz jums atrast, apstrādāt un kopīgi izmantot lielu skaitu ar kādu konkrētu lietu saistītus materiālus neatkarīgi no tā, kur fiziski atrodas jūsu kolēģi.
   
Uzglabājiet visu ar klientu saistīto informāciju un vēsturi droši mākonī
Jūs atradīsiet visus ar klientu saistītos datus ātri vienā vietā. Pateicoties lietotājiem piešķirtajām tiesībām, delikātie klientu dati būs redzami tikai šim nolūkam autorizētajiem biroja darbiniekiem.
   
E-pasta vēstules var ērti šķirot pēc tēmas vai klienta
Nav nepieciešamības pārvietoties starp pastkastīti un programmatūru, jo e-pastus ir tagad iespējams izsūtīt un saņemt Amberlo programmā, tādējādi ietaupot laiku un naudu. Jūsu e-pasti vairs nekur nepazudīs!
   
Uzlabota laika un izdevumu uzskaite
Bez liekām pūlēm jums būs iespējams uzskaitīt laiku un izdevumus, saplānot savu un kolēģu darbu, kā arī sastādīt rēķinus. Programmatūra sniedz iespēju iestatīt automātiskos atgādinājumus, kas ļauj saglabāt kontroli pār naudas plūsmu.
   
Mēriet personīgos, darbinieku un klientu rādītājus
Uzraugiet to, kā sokas jūsu komandai un klientiem, salīdzinot reģistrēto laiku ar apmaksāto laiku, gūstot pārskatu par izsniegtajiem rēķiniem, virsstundām, termiņu ievērošanu, nepabeigtām un pabeigtām darbībām utt.
   

Lai saņemtu papildu informāciju par to, kā varam palīdzēt jums efektīvi izmantot laiku un grāmatvedības sistēmu, sazinieties ar mums ►

Sazinieties tieši ar Ambelo: https://www.amberlo.io/contact/

Lai iegūtu vairāk informācijas: Dace Rostoka | Primend SIA

Atpakaļ
Blogs