Jaunas Microsoft 365 cenas

Microsoft ir paziņojis par Microsoft 365 cenu izmaiņām – kopš Office 365 ieviešanas pirms desmit gadiem šīs ir pirmās būtiskās cenu izmaiņas. Jaunās cenas atspoguļo to lielo vērtību, kas klientiem ir tikusi piedāvāta pēdējo 10 gadu laikā. Cenas ir norādītas dolāros. Euro valūtā cenas mainīsies aptuveni par 10%. Aplūkosim dažus jauninājumus, kuri ir ieviesti pēdējā gadu desmita laikā trīs galvenajos novirzienos - saziņa un sadarbība, drošība un uzraudzība, mākslīgais intelekts un automatizēšana. Tāpat apskatīsim pievienoto audio konferenču iespēju.

Nepārtraukto atjauninājumu desmitgade

Kopš Office 365 ieviešanas pirms desmit gadiem, tas ir izaudzis līdz vairāk nekā 300 miljoniem apmaksātu darbavietu. Microsfot šajā laikā ir nepārtraukti veicis jaunus ieguldījumus, lai apmierinātu klientu mainīgās vajadzības. Pirms četriem gadiem tika ieviests Microsoft 365, kas sevī apvienoja Office, Windows un Enterprise Mobility and Security (EMS) labākās īpašības. Tajā pašā gadā tika ieviests Microsoft Teams, kas ir vienīgais integrētais risinājums, ar kura starpniecību ir iespējams satikties, tērzēt, sazvanīties, sadarboties un automatizēt biznesa procesus pa tiešo darbplūsmā.

Kopš Microsoft 365 ieviešanas paketēm ir pievienotas 24 aplikācijas1 – Microsoft Teams, Power Apps, Power BI, Power Automate, Stream, Planner, Visio, OneDrive, Yammer un Whiteboard – un ir pievienotas vairāk nekā 1400 jaunas funkcijas un iespējas trijos galvenajos novirzienos.

1. Saziņa un sadarbība. Microsoft Teams ir vide, kuru šobrīd darba, privātās dzīves un mācību vajadzībām izmanto vairāk nekā 250 miljoni aktīvo lietotāju mēnesī. Teams tika ieviests 2017. gadā kā vienīgais integrētais risinājums, ar kura palīdzību (uz Office aplikāciju pamata) ir iespējams satikties, sazināties, sazvanīties, sadarboties un automatizēt biznesa procesus pa tiešo darbplūsmā. Tikai 2020. gadā vien tika izdotas vairāk nekā 300 jaunas iespējas, piemēram, režīms Together, fona efekti, galerijas skats, rokas pacelšana, reālā laika reakcijas, Breakout rooms, reālā laika attēlu paraksti ar runātāja vārdu un Fluid komponenti.

Microsoft ieviesa Teams vidē jaunu sadarbības aplikāciju kategoriju, kas ļauj cilvēkiem un organizācijām veikt hibrīda darbu, izmantojot padziļināto integrāciju ar funkcijām Power Platform, Whiteboard, Lists, Planner, Shifts, Forms un SharePoint. Tādi uzņēmumi kā Adobe, Atlassian, Salesforce, SAP, ServiceNow un Workday, ir izveidojuši ar Teams integrētas aplikācijas, kas ienes biznesa procesus un funkcijas pa tiešo darbplūsmā.

Microsoft turpina jaunu iespēju izveidi gan reālā laika, gan arī asinhronās sadarbības jomā. Ir ieviesta reālā laika sadarbība Word, Excel un PowerPoint darbgalda aplikācijās, bet dažādās, nesen pievienotās iespējas, kā pieminēšana ar @, uzdevumu došana, modernie komentāri un automātiskā saglabāšana, padara sadarbību vēl ērtāku. Ir pievienota OneDrive mākoņa krātuve, Exchange Online pastkastītes, kuras tagad ir arī paplašinātas.

2. Drošība un uzraudzība. Šobrīd kiberdrošības joma ir sarežģītāka nekā jebkad agrāk. Pieaugot kiberuzbrukumu apjomam, apmēram un līmenim, drošība un uzraudzība ir katras organizācijas prioritāte. Kopš tā laika, kad tika ieviests Microsoft 365, tas ir papildināts ar jaunām iespējām, kas samazina uzbrukumu iespējas un ļauj organizācijām sevi pasargāt no ļaunatūrām un citiem draudiem. Būtiskus datus palīdz organizācijā saglabāt arī iespējas, kas palīdz novērst datu pazaudēšanu e-pastu un dokumentu gadījumā (DLP), tāpat šajā ziņā palīdz sensitivitātes etiķetes un ziņojumu šifrēšana. Tiek piedāvātas arī labas uzraudzības iespējas, kas palīdz organizācijām samazināt riskus un izpildīt likuma prasības, kas kļūst aizvien stingrākas: Content Search, eDiscovery un Core Litigation Hold. Integrētā mobilās ierīces pārvaldība (MDM) un citi pārvaldības rīki, kā Microsoft Endpoint Manager, palīdz administratoriem atbalstīt attālinātās un hibrīda darbavietas.

3. Mākslīgais intelekts un automatizēšana. Pēdējās desmitgades laikā Microsoft produktivitātes un sadarbības aplikācijas ir papildinātas ar mākslīgo intelektu, lai ikvienam būtu iespējams gūt lielākus sasniegumus. Saistībā ar Microsoft 365 ir ieviesti atjauninājumi, kas izmanto mākslīgo intelektu, ar kuru palīdzību lietotāji var būt labāki rakstītāji, dizaineri un prezentētāji. Mākonī balstīts mākslīgais intelekts tagad automātiski sastāda kartes, diagrammas un Excel tabulas, kā arī šķiro e-pastus un attīra Outlook no liekām vienībām. Reālā laika tulkošana, attēlu paraksti un transkripcija, kas balstās uz mākslīgo intelektu, atvieglo sadarbību un padara to saistošāku.

Audiokonferenču iespēju paplašināšana.

Microsoft ir pavēstījis, ka pāris nākamo mēnešu laikā Microsoft Teams sapulču paketēm tiks pievienotas Enterprise, Business, Frontline un Government neierobežotas iezvanīšanās iespējas. Lai gan mākoņdatošanas pārklājums kļūst arvien lielāks, mēs zinām, ka cilvēki pievienojas Teams sanāksmēm, atrodoties kustībā, vai arī tiem ir problēmas ar interneta pieslēgumu. Pašlaik iezvanīšanās iespēju ietver Microsoft 365 E5 un Office 365 E5 paketes, taču Microsoft redz iezvanīšanās iespēju kā būtisku visaptveroša Teams pakalpojuma daļu. Neierobežota iezvanīšanās pastāvīgā pakalpojuma gadījumā ir pieejama vairāk nekā 70 valstīs, kā arī ar interaktīvu lietotāja atbalstu 44 valodās un dialektos, kas nodrošina pārliecību, ka lietotāji var pievienoties Microsoft Teams sapulcei teju no jebkuras ierīces neatkarīgi no atrašanās vietas.

Jaunās cenas

Cenu izmaiņas, par kurām ir paziņojis Microsoft, stāsies spēkā pēc sešiem mēnešiem. Sākot no 2022.g. 1. marta tiks mainītas šādu produktu cenas: Microsoft 365 Business Basic (5 $ vietā 6 $ par lietotāju), Microsoft 365 Business Premium (20 $ vietā 22 $), Office 365 E1 (8 $ vietā 10 $), Office 365 E3 (20 $ vietā 23 $), Office 365 E5 (35 $ vietā 38 $) un Microsoft 365 E3 (32 $ vietā 36 $). Cenas kāps visā pasaulē, bet noteiktos reģionus, ņemot vērā vietējo tirgu, tās tiks pielāgotas. Pašlaik netiks mainītas cenas mācībās izmantojamajiem un uz patērētājiem orientētajiem produktiem.

Tā kā līderi visā pasaulē vēlas saviem darbiniekiem nodrošināt iespēju efektīvāk veikt hibrīda darbu, tad ir skaidrs, ka katrai organizācijai ir nepieciešams jauns darbības modelis gan no darbinieku un darbavietu, gan arī procesu viedokļa. Microsoft vēlas turpināt pēdējā desmitgadē radīto vērtību tālāku attīstīšanu, nepārtraukti piedāvājot jauninājumus, kas palīdzētu klientiem būt veiksmīgiem kā šodien, tā arī nākotnē.

(1)2011. gad jūnijā, kad tika ieviests Office 365, tas ietvēra tādas lietotnes kā Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Lync, Exchange un InfoPath. Kopš tā laika esam paplašinājušies un pievienojuši vēl citas lietotnes un pavisam jaunas iespējas, piemēram, Access, Bookings, Delve, Forms, GroupMe, Kaizala, Lens, Lists, OneDrive, OneNote Class Notebook, Planner, Power Apps, Power Automate, Power BI, Publisher, SharePoint, Staff Hub, Stream, Sway, Teams, To-Do, Visio, Whiteboard un Yammer.
 

Atpakaļ
Blogs