Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

EVA-SAT

Ģirts Polis | Finanšu analītiķis

SIA "EVA - SAT" dibināta 1989. gadā kā 100% vietējo Latvijas uzņēmēju īpašums un savā pastāvēšanas laikā uzņēmums kļuvis par vienu no vadošajiem santehnikas un apkures tehnikas mazum- un vairumtirgotājiem Latvijā.  

Vairumtirdzniecībā „EVA-SAT” apkalpo praktiski visu Latvijas teritoriju un sadarbojas ar 50 vadošām ražotājfirmām visā Eiropā. Šobrīd uzņēmumā strādā 185 darbinieki un tieši viņu augstā profesionalitāte un pieredze šajā jomā nosaka uzņēmuma panākumus. 

Kā stāsta "EVA - SAT" pārstāvis Ģirts Polis, uzņēmums saskāries ar izaicinājumiem operatīvās datu sistēmas un sadarbības struktūrvienību starpā. Informācijas apmaiņas ātrums traucējis projektu vadības kontroli un plānošanu, tāpēc pieņemts lēmums ieviest Office 365. “Uzņēmumam attīstoties, sapratām, ka pienācis laiks ieviest centralizētu un vienotu atskaišu sistēmu, kam darbinieki varētu pieslēgties no jebkuras darba vietas. Vēlējāmies arī padarīt vienkāršāku mūsu projektu vadītāju ikdienu, dodot iespēju pieteikt sapulču laikus, pārraudzīt kolēģu kalendārus un sazvanīties ar klientiem vai kolēģiem tiešsaistes konferenču zvanā, tādejādi izvairoties no tāliem braucieniem uz reģioniem, lai, piemēram, novadītu apmācības.  

Būtisks aspekts, it īpaši šajā izaicinošajā gadā, mums ir IT pakalpojumu nodrošināšana attālināti. Ja kādam no kolēģiem rodas jautājumi vai vajadzīga palīdzība, ar esošo darbinieku skaitu tas mums nepieciešams operatīvi un attālināti,” min uzņēmuma pārstāvis. 

Kopš uzņēmums ieviesis Office 365, datu apmaiņa, piemēram, klientu prezentāciju un produktu aprakstu izvietošana vai informācijas apmaiņa ar kolēģiem, tiek veikta mākonī ar Onedrive un Sharepoint palīdzību. Ieviestā atskaišu sistēma ir centralizēta un pieejama tiešsaistē, izmantojot Power bi sniegtās priekšrocības. Savukārt, mārketinga nodaļas darbinieki novērtē Teams grupu izveides, komandas plānošanas un ātrās sarakstes iespējas. 

Primend pārstāvis Mārtiņš SIA “EVA-SAT” min kā lielisku paraugu, kā uzņēmums īsā laika posmā spēj transformēt savu IT saimniecību, izmantojot mākoņtehnoloģijas:  

“Kopā ar EVA-SAT tehniskajiem kolēģiem, datu migrācija tika realizēta mazāk kā nedēļas laikā un papildus tika nodrošinātas arī darbinieku apmācības, lai jaunās iespējas darbinieki spētu pilnvērtīgi izmantot. Esošā pieredze un tehnoloģiskie risinājumi dod iespēju plānot arī SIA “EVA-SAT” nākotnes IT attīstību – pašlaik iecerēts vienkāršot iekārtu pārvaldību, kā arī izveidot Intranet un apmācību portālu.”